Sunday 17 April 2016

Segalanya MUSNAH !

Yes ! Hancur ! Rosak ! Musnah segalanya u know ..
Aku rancang sebulan sebelum tarikh yang sangat penting n bermakna yang aku tunggu ..
Tak tau nak ungkap macam mana .. Sedih tu sedih la jugak .. Apa tah lagi kecewa kan..
wuuaaaa ... :'( Nak nangis :( :'(

12/4/2016 adalah tarikh birthday dia .. Tarikh birthday orang yang paling aku rapat, yang paling aku sayang selain dripada family aku ...
Sebulan sebelum tarikh tu aku fikir nak buat sesuatu yang kelainan yang dia pun tak kan expert apa yang akan berlaku..
 Setiap hari aku fikir sampai la aku dapat idea nak buat prank birthday dekat dia..
Setiap hari jugaklah aku atur strategi semata-mata untuk dia ..
Aku nak buat dia rasa bahagia n takkan penah menyesal kenal aku .. 
Lagipun aku banyak buat salah dngn dia n aku mengharapkan dngn cara ni dia boleh lupakan semua kesalahan aku dekat dia.. Sikit pun jadilah.. hurmm.. 

 2 minggu sebelum birthday dia .. Aku ajak bestfriend dia..  Bestfriend dia tu pun skolah aku n maybe kenal la aku sikit-2 kan .. =)
Aku pun mula la sikit-2 perancangan aku ..
Aku pakat dengan dia macam-2..
N then tarikh birthday dia jatuh hari selasa. So, susahlah sikit nak buat tarikh tu sebab hari skolah kan.. Dia pula stay asrama.. Malangnya nasib ... huhu ...
Pastu fikir punya la fikir n akhirnyanak buat hari jumaat sebab time tu dia balik rumah ..
Maybe keja aku pun jdi la senang sikit .. heee..

Lepastu seminggu sebelum tarikh tu ...
Dugaan macam-2 yang datang ..
Paling sedihmya dia pula  sakit ..
Dia dapat mc seminggu weyhh.. Aku ingt boleh la rancang dngn lebih detail sebab dia stay rumah kan... Lepastu tanpa disangka makin hari perancangan aku makin merosot .. 
Setiap hari aku tnya keadaan dia .. 
 Aku mengharapkan dia cepat sembuh.. Tapi semua tu macam tak berlaku ja weyhh..
 She need a long time to recover her sick..
hurmm ..

Lepastu sampai saja tarikh birthday dia , aku just wish biasa-2 ja dekat dia..
That's why aku ada rangcangan lain.. 
N then sampai ke hari jumaat tapi dia still tak sembuh.. hurm.. 
Lepastu dia kata dia tak boleh hari jumaat tu n then dia minta hari lain..
Aku pun ok jer la.. terima dengan penuh redha... 
padahal dalam hati siapa ja yang tak kecewa kan ...
Rancangan aku time tuh memang nak hancur lebur dah ..
kecewa pun ada la jugak sikit-2.. Pastu aku cakap la dekat bestfriend dia supaya buat hari ahad..
Bestfriend dia macam setuju , tak setuju ja.. Lepastu dia tnya nak buat pukul berapa kan..
Aku jawab la pukul 10 .. n then dia tak jawab-2 pun smpai sekrang..
Aku tunggu kot jawapan daripda dia.. Punya la lama..
Aku pun makin putus harapan sebab birthday dia berlalu hampir seminggu..
Sampai  la ke saat ni bestfriend dia still tak balas.. 
Last-2 aku ambil keputusan nak jujur dengan dia pasal smua tu..
Aku tak sanggup nak tipu dia lagi.. 
Aku suruh dia buka twitter aku..
N then aku tak tau la perasaan dia..
orang jenis berpura-pura ni bnyak perasaan sikit..
So, aku pun biarkan jer la dia.. Hurmm..
Aku anggap tak da rezeki nak buat semua nih..


That's all from me today =)

No comments:

Post a Comment