Saturday 11 June 2016

Khas Buat Silent Reader

Assalamualaikum n haii korang !!
Nothing to post today but i feel very so very bored ..
erm erm....
Aku tengok overview ramai jer yang stalk blog aku kann ?
acecey .. baik korang mengaku cepat ! kan ada cctv tuhhh ..
Korang mesti x kan terlepas punya lah .. caya lahhh ..
Aku bukannya apa.. Aku just nak kawan ngn korang jer ..
erm .. kalau korang dh baca aku punya luahan segala bagai tu kalau korang rjin korang komen la ..
Tak tau cari tempat komen ?
Senang jer weyh .. Ada dekat bawah post tuu ..
kan ada tulis perkataan comment tuu .. haa kat situ la korang bleh nak kritik ker ?
mana tau kalau cerita aku semuannya membosankan kannn ? huhu ..
At least aku boleh la tau dengan lebih detail sapa yg baca kann..
boleh la aku berkenalan dengan korang..
berchit-chat ? bertweet-tweet ker ? or anything else?
kan kan kan ?
Lepas ni kalau korang dah baca tu rajin kan la tangan tu eh ?
Aku tak minta sangat pun .. Yang pnting ikhlas tauu =)

No comments:

Post a Comment