Sunday 27 November 2016

Dream Come True :)

Entah kenapa aku mimpi arwah tokwan aku. Aku x pnggil dia tokwan tp aku panggil dia tok ki..
Dia baik sngt-2 .. Dia x penah marah aku..
Dan yang paling aku rindu bila aku main janggut dia.. Sumpah rindu weyh..
Dah la lembut pastu panjang pulak . huhu .. nostalgic btl ;'(
Tapi.. sekrang dah 8 tahun dia tak da.. Aku rasa sesuatu kehilangan yang besar dalam hidup aku..
Time dia meninggal aku tak dapt nk uruskan dia.. Aku rasa menyesal sngt-2 sebab aku sebgai cucu dia langsung tak bleh nk urus dia.. Walaupun time tu aku just berumur 9 tahun..
Serius aku rindu dia sngt-2.. Aku tak dapat tngok dia senyum dan paling best bila dapat peluk diaa...
Time tu aku mula fikir yang aku dapat jumpa dia lgi ker takk ? hurrmm..
Aku teringin nk jumpa diaa walaupun sekejap jaaa ..
Setiap hari aku teringatkan dia sampai sekrng.. 
Tapi Alhamdulillah dalam mimpi pun aku bersyukur weyh..
8 Tahun x jumpa dia tp kali ni aku dapat jugak jumpa diaa.. :'(
Aku tengok dia senyum :) Wajah dia ceria dan badan dia still kuat lg ..
Serius aku rasa happy sngt-2 bila aku dapat tngok dia depan..
Aku peluk diaa .. Bila aku peluk aku dapat rasa weyh..
Rasa yang dia dekat sngt dngn aku..
Tapi peluk tu x lama.. Walaupun tak lama aku tetap bersyukur bila dapat jumpa dia..
Dia lah yang pernah ajar aku erti kehidupan..
Kepada korang yang still ada datuk & nenek korang,
Hargailah diorang sebab diorang sangat bermakna :)
-Al-Fatihah-
Untuk diri sndiri, dan insan-2 yang telah meninggal dunia

No comments:

Post a Comment