Wednesday 22 July 2015

Raya Kali Ni Memang Awesome !

Assalamualaikum all .. 
Best x raya korang ? mesti best kan.. samalah mcm aku.. Raya aku kali ni memang betul-betul best sangat!! Sebab apa tau ?
Sebabnya ramai family yang balikk .. So, sepupu aku dh la ramai , ada lah dalam 9 orang .. hee .. 
Aku rasa raya ni lgi ok dri tahun lepas.. Tahun ni kami beraya dengan suasana yang gembira ..
Ni la gambar raya kitorang.. Cantik kan  ? yes ! memang cantik pun .. segak ! hee
Family aku yang pakai baju kaler koko tuu .. Almaklum lah tema tahun ni kan kaler koko :')
Family paklong aku pulak kaler pink .. cantik gituu .. kan ? n then family pokchang aku kaler merah..  segak kan ? kira ok la.. Dari kiri cerah ke kanan semakin gelap.. ahaha .. Aku bersyukur dapat bergambar mcm ni lagi.. Sebab gambar ni hanya berlaku 2 tahun sekali jer.. huhu .. Tahun depan dh x mcm nii ,. Sebab beraya kat tmpt lain pulak kann ~ paham-paham je laa..  
Kazen aku semuanya sporting .. walapun awai-awai berjumpa tu mmg la malu nk tegur, tapi bila dh 2-3 hari .. perghh .. Macam adik-beradik la pulak .. haha




Ni la sedikit gambar raya. Hari first raya :-)
First raya tak pegi mana pun, stay rumah jer.. Sebab ramai jugak tetamu yang datang , Almaklumlah adik beradik tok la katakan.. memang ruang tamu tu sentiasa penuh dengan orang.. Tapi duit raya ? memang x dapat la.. dah besar la katakan ~
 Aku nk share psal last day kat sana..  Time tu Kami semua pegi pantai .. Dekat pantai tu la kami tenangkan diri kami , Selfie sikit-sikit.. memang best la,, bnyak gmbr yg kami selfie.. Aku harap aku x kan lupakan semua kenangan yang telah aku lalui selama ni..







SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
-BIG FAMILY-

No comments:

Post a Comment