Tuesday 8 September 2015

Trip to Songkla & Hatyai

Horayyyy !! Alhamdulillah .. Rezeki aku ...
Hari khamis ni aku join lawatan sekolah ke hatyai & songkla !! aku excited gila-gila dah nii..
hahaha ... almaklum nk tinggal family la katakan~
Tapi aku pergi nanti tak lama pun .. cuma 3 hari 2 malam ja..
haha .. Ok la tu kan ? at least nnti dapat la juga pengalaman yang berguna kt sana nanti..
Tapi sayangnya duit malaysia kan jatuh sekarang ? mungkin brang kt sana dh semakin mahal .. huhu..
Tak boleh shopping bnyak la nantii .. sdihh laa ..  hurmm .. Tapi tak x pa,,
Asalkan bahagia la katakan ~ aku tau , ayat aku ni kdang-kadangan bercelaru kan ? 
korang pndai-pndai la paham ehh ,.. Aku malas la nk create ayat bnyak-bnyak .. 
Aku just hari ni nak update aku pegi lawatan jer .. hee ..
Nanti aku cerita pengalaman aku kt sana ok ? korang tunggu ehh .. 
- To be continue -

No comments:

Post a Comment