Wednesday 2 March 2016

Whatever i Say .......

Aku sedih dengan dunia aku sekarang. Apa yang aku buat semuanya tak kena di mata orang.
Padahal aku just nak bagi yang terbaik. Itu ja .. :(
Satu persatu masalah datang. Kalau boleh aku nak lepaskan segala-galanya..
Biar pun meletup pun tak pa. Tapi, aku tak mampu.
Tak kan ada yang memahami aku sekarang.. Aku tak tau kenapa..
Orang tak kan faham aku.
Semuanya mesti salah aku.. Hurmm..
Kalau aku share pun, aku tak dapat support..
Aku perlukan jawapan.. Yang tau hanya akan salahkan aku balikk..
Hurm .. Susah nak cari jawapan seorang diri :(

Secara jujurnya aku rindukan dia..
Aku rindu nak share story aku dengan dia..
Rindu nak gelak dengan dia..
Rindu nak menangis, merepek, kecewa, semuanya dengan dia..
Hanya dengan dia saja aku boleh share.. Kalau boleh segalanya nak share..
Tapi sekarang dh lain.. Aku dah semakin lemah..
:(

Dalam senyuman pasti ada kesedihan kan ? 
hurmm.. I need u.. I need u beside me..

Aku nak menangis dengan hg :'(
I need your shoulder.. hhuhu...
Aku akan kuat bila hg ada di samping aku.. InsyaAllah

Walaupun kadang-kadang ego aku tinggi, Aku just nak pemerhatian lebih dari hg.. tu jaa..
Aku hanya mampu berkata ok walaupun dalam diam I'm not ok..
I always think that u look in my eye n say to me that i'm not ok..
Tak kira macam-macam aku cakap dekat hg, Tapi semuanya aki terpaksa..
Aku tak boleh kawal emosi aku..
Aku tak suka marah-marah.. Cuma ego aku jadi penghalang.. hurmm..
Don't leave me alone

No comments:

Post a Comment