Friday 9 June 2017

Because I changed

Ramai sebenarnya yang selalu sangat kata aku ni dah berubah . Aku dah tak macam dulu.
Dan ada juga yang cakap aku dah banyak bazirkan life aku dengan sosial.
Semua yang cakap tu termasuk la kawan-2 sekolah agama.
Hmmm..

Diorang tak sedar kenapa aku jadi mcam tu. Yang diorang tau hanya judge hidup aku.
Diorang langsung tak fikir apa yang aku lalui.
Klau nak difikirkan balik , Dulu aku bukan mcam ni, Aku memang tak ramai perempuan dan aku langsung tak berani nak berhdapan dengan seorang perempuan.
Yang paling sedihnya aku hanya berani dalam whatsapp, facebook and wechat saja.
Aku langsung tak terfikir yang aku akan berubah disebabkan seorang perempuan.
Dulu aku tak sosial sebab aku hargai seorang perempuan yang datang dalam hidup aku.
Dia la satu-satunya perempuan selain mak aku yang aku boleh rapat dan berhdapan dengan dia.
Sebab time tu dia lah segalanya bagi aku.
Ramai yang cakap kenapa aku tak boleh move on. Knapa aku ambil masa yang lama nak move on?
Semuanya aku pendam dan hanya mampu luahkan dekat setengah orang ja. tu pun tak semuanya terluah.
Hmm .. Semua orang tak kan faham apa yang aku hadapi.
Memang orang cakap move on tu senang tapi susah bagi aku.

Lepas dia layan aku mcam orang asing, dia buat aku macam sampah, dia buang aku dari life dia .
Aku langsung tak fikir untuk nak ada kawan perempuan dah. Sebab aku tak nak dikecewakan lagi dan dilayan mcam tah apa-apa.. hmm.. Seksa weyhh seksaaa sngat-2.
Lepas tu aku langsung dah tak percaya perempuan.  Tak pernah terlintas dalam fikiran aku nak ada kawan perempuan . Dan aku tak fikir nak rapat dengan perempuan. 
Seriously Time tu  mood aku tak tentu arah. Aku jatuh weyh.. Aku tersungkur tak berdaya,.
Tak tau nak kata apa lagi, Hanya tuhan ja yang tau perasaan aku time tu.

No comments:

Post a Comment