Sunday 7 August 2016

Only You And Me


Assalamualaikum n Haiii !
Trial ? wuaaa dugaan weyh dugaannn .
Semakin dekat aku nak hampiri trial semakin banyak dugaan yang menimpa diri aku..
Hari ni pun aku banyak buat salah dekat seseorang n i admit it..
Aku tak patut luahhkan  apa yang aku rasa sekrang .. tngok ? gaduh besar truss..
Padahal benda tu kalau aku bleh chill, tenang, mesti x kan berlaku pergaduhan ..
Hurmm...
Memang salah aku.. Aku tak tau erti hargai seseorang...
Perasaan orang pun aku x jaga ..
Dalam diri aku apa yg aku tau hanyalah EGO..

Sebab aku la kita gaduh ..
Yes! aku kecewa sebab apa aku harapkan tak dapat..
Aku just nak orang faham aku tp aku tak penah faham orang..
not fair kan? So, memang aku tak layak difaham pun..
Aku just nak bgitau perasaan aku terhadap dia secara terus terang..
Bila aku cuba nk bgitau, aku jdi blurr..
Aku tak tau apa yang aku ptut cakap..
Otak aku tak dapat mentafsir dengan baik..
Aku fikir benda tu tp aku tak dapat nk sampaikan ..
Last-2 aku memburukkan lagi keadaan ..
Aku buatkan hg lagi marah .. Aku minta maaf sangat-2 weyhh ..
Aku menghancurkan mood petang hg ..
Aku just nak yg terbaik dekt hg..
Aku menangis bila tringat pasal petang tdi.. Suasana mula-2 happy ja..
Tapi sebab aku jdi tak happy..

Kalau hg perasan .. Kita tak kan penah terlepas daripada pergaduhan. Setiap minggu kot gaduhh..
Kdg-2 tu smpai setiap hari .. hehe .. Tapi aku tak tau knpa aku still rapat dengan dia..
Maybe ni dikatakan jodoh.. kan ?
kdg-2 mesti aku yg mulakan dulu..
Pasal benda kecil pun bleh bergaduh smpai jdi besar..
Aku memang tak patut kan nk dibuat kawan .. Benda yang remeh pun aku perbesarkan..
Hurmm.. Orang lain mungkin tak kenal siapa aku..
Sebab aku hnyalah hipokrit depan orang ramai.. Tapi korang tak sedar siapa diri aku..
Kalau korang rapat dengan aku, mesti korang x nak jdi kwan aku..

Aku appreciate bila dapat kenal dengan dia.. Dia dapat tahan perasaan aku..
Dia memahami aku walaupun kdg-2 tak.. N yes ! itu semua lumrah.. Manusia kan boleh berubah..
Aku takut kalau tiba-2 dia hilang dari diri aku yang hina nih.. 
Kdang-2 aku rasa tak layak nak berada dekat dengan dia.. 
Sebab dia terlalu mulia bagi aku .. 
Kalau nk dibandingkan dengan aku bagaikan langit dengan bumi..
Tanpa dia aku mungkin tak berjaya macam sekarang..
Tanpa dia mungkin aku tak macam sekarang..

Kalau boleh setiap hari aku nak kenal lebih rapat lagi dengan dia..
Aku nak tolong dia bila dia hadapi masalah ..Tapi kdg-2 aku tak mampu n aku sedar semua tu kelemahan aku sndiri..
Aku tolong dia sebab aku nak hargai dia mcam mna dia selalu tolong aku..
Walaupun tak sebesar jasa dia dekat aku tapi aku tetap akan balas balik lebih daripada apa yang dia penah tolong aku..

Aku nak kita jadi kawan sebab aku tak nak mengganggu hg ..
lgpon kita nk hadapi trial ..Aku tak nak hg fikir bnyk tentang aku ..
Aku tau hg lebih pandai dri aku.. Aku harap berterusan sampai bila-2..
Jgn sebab aku result hg jatuh weyhh .. Selama kita kenal , result hg makin lama makin jatuh..
Aku tak tau la klau hg x bleh fokus pelajaran sebab aku .. Tu jaa..
Aku nak hg selamanya jadi yang terbaikk .. Sebab kalau hg happy ,aku pun akan happy..
Kita kan nak berjaya sama-sama .. Nak belajar sama-sama .. 
kan ? =)

Setiap hari aku fikirkan hg .. Setiap hari aku cuba jga maruah hg..
ramai kwan aku bertnya psal dia .. Tapi aku  hnya ckp apa yg terbaik untuk aku cakap..
Aku tak nak ckp lebih-2.. Apa yang aku tau aku just perlu cakap yg baik-2 saja psal dia..
Biarlah segala kebaikan , kelemahan, dan kekurangan dia hnya aku yang tau..
Aku tak nak nanti bnda yg lebih buruk terjadii.. 
Maruah dia maruah aku jgak .. =)

InsyaAllah lepas ni aku lebih jujur terhadap dia.. 
Nanti klaau hg dh balik , hg bleh tnya apa saja yang hg nakk tnya..
InsyaAllah otak aku tak blurr dah time tu .. hehe..
Aku harap hg sentiasa bahagia .
Maafkan segala kesilapan aku..

No comments:

Post a Comment