Wednesday 18 February 2015

Aku dan dia

Aku hanya la manusia biasa. Bercinta tu memang lumrah manusia biasa. Semua orang tak lari dari bercinta kan ? aku tau aku banyak buat salah dekat dia, selalu sakitkan hati dia, selalu kacau dia, tapi aku terima kalau dia nak marah aku. Sebab aku sedar yang perangai aku tak sepatutnya aku lepas macam tu ja dekat dia. Aku tak penah menyesal kenal dia. Kerana aku tau yang dia nanti akan menjadi yang terbaik dalam hidup aku. Walaupun baru 2 tahun kenal dia, tapi aku bersyukur sebab jumpa sorang insan yang baik, dan hampir sama perangai gila-gila dengan aku. haha .. macam x btl saja kan ? tapi itu lah kenyataannya. Aku sayang dia lebih dari aku sayang diri aku sendiri. Aku tak penah benci dia walaupun dia ada buat salah dengan aku. Aku dah anggap dia mcm sebahagian daripada hidup aku walaupun tak sampai ke akad nikah. Aku harap aku boleh jaga dia sehingga dia dapat impian dia dan cita-cita dia. Dialah segala-galanya bagi aku. :)

No comments:

Post a Comment