Saturday 21 February 2015

Aku redha dengan ketentuanNya

Aku cuba membahagiakan family aku sendiri. Tapi kenapa tak da seorang pun daripada family aku yang bangga tengok aku. aku sedih dengan semua ni. Aku selalu ingat family aku. Tapi tak da seorang pun ingt dekat aku. kenapa ? why ? aku sedih dengan semua ni. Apa yang mereka nak untuk merekat ingat kat aku ? susah sangat kah permintaan aku . Aku memang tak patut mengharapkan balasan daripada mereka. Tapi tak bolehkah mereka tolong aku. Semakin hari aku rasa semakin hilang kasih sayang dengan family aku. Aku rasa lebih baik aku pendam saja dalam diri dari pengetahuan mereka. Kalau boleh aku nak kasih sayang daripada family aku sendiri tapi bukan orang lain. Aku nak kehidupan yang bahagia. Tolonglah fahami aku.! itu ja yang aku minta. Walaupun family aku selalu tak pentingkan diri aku, Aku masih ada kawan-kawan aku yang ada untuk bantu aku, kuatkan semangat aku. Thank you friends. U all always in my mind.

No comments:

Post a Comment