Sunday 14 June 2015

Cuti Pertengahan Tahun


Holidays ? hurm .. Aku rasa cuti kali ni sangat la membosankan kerana tiada perkara menarik ..
Nak tahu kenapa ? sebab aku duk rumah jer .. Family aku bukan mcm korang yang boleh pi bercuti kt merata tempat..
Sedih tu sedih gak . Tapi kan. Haritu minggu kedua adalah sepupu aku datang umah dengan family..
Diorang staty kt umah aku ler. biasalah diorangkan tgh bercuti.. untunglah kan ..
Sepupu aku datang umah mcm x beri mcm impak je kepada aku, sebab kadang-kadang aku bosan, kadang-kadang x .. korang bleh bayangkan x ? sebab kalau keluar rumah pun pegi tmpt yang aku dah pnah pegi.. mesti x best kan ? Aku x suka duk rumah .. Aku lebih suka kluar umah , tapi mungkin x da rezeki kot.. hurm .. redha je la.. 
Sepanjang cuti aku mereput kat rumah ja .. nk fikir pasal homework ? huh! 
memang letak tepi la .. cuti ni bukan masa nk buat homework kan ? cuti ni kan untuk release segala tekanan dalam otak. Aku harap aku dh lepaskanlah segala tekanan aku untuk menghadapi dunia baru iaitu Alam persekolahan .. huhu.. Aku rase aku lebih suka berada di sekolah berbanding di rumah
sbb apa tau.. sbbnya ramai kawn-kawan aku yang agak annoying, buat lawak hambar n sebagainya..
hahaha .. biasala kan .. 
erm .. x pe la .. aku just nk bgitau yang cuti aku niagak membosankan .. yaa ! sangat membosankan
huhu.. Aku harap cuti akan datang lebih baik dripada hari ini .. bhaiii .. !!

No comments:

Post a Comment