Monday 15 June 2015

I Miss You



Aku x tau kenapa perasaan ni dtg secara tiba-tiba.Why ? Aku selalu x tentu arah bila dia tiada dngn aku.. Mungkin aku terlalu rindu kat dia.. hurm
Sepanjang cuti 2 minggu ni aku spend time dngn dia.. Aku selalu contact dia. Why ? sebab aku terlalu sayangkan dia. Tak mudah untuk aku tinggalkan dia mcm tu ja walau perngai agak la annoying sikit, tapi ok la ..  Dah terbiasa dengan perangai..
Sepanjang cuti juga kami share story sama psal aku ataupun dia. Sharing is caring kan ? 
Tapi tak mudah jugak untuk aku berpisah dngn dia.. Aku tau dia pelajar hostel. 
Tinggal pun kat asrama ja. So, hari ni hari yang agak terseksa bg aku sebab aku kena berpisah dengan dia , waluapun sekejap, tapi sangat pahit untuk aku berpisah dengannya.
Lgpon dia pergi mencari ilmu kan ? so, aku paham keadaan dia.. 
Aku terima dengan hati yang terbuka walaupun perasaan aku agak berlainan harini .. hurmm
Nak dijadikan cerita, Pagi tdi aku sakit sngt-2 .. Penyakit pun dtg x diundang.. Tgahhari tdi pun aku dh mula demam sebab aku kan nk berpisah dgn dia.. so, x mudah aku nk terima semua ni. Tapi Alhamdulillah aku dah sihat sekrang. Aku harap sngt dia x kan lupakan aku n aku x kan lupakan dia..
Sesunguhnya aku rindukan dia, aku rindukan suara dia. She is my bestfriend forever love bagi aku..
InsyaAllah..  

-HARIMA LUTAZIAM- 

No comments:

Post a Comment