Saturday 20 June 2015

Result Exam Mid Year !

i'm so happy !!!!!!! why ? Because my result is so good ! haha ..  Tapii ..  result aku mencapai target yang aku tetapkan, tapi juga result  aku x improve.. seronok tu memang la seronok .. tapi kena ingt yg result ni x kan selamanya kekal mcm tu.. mungkin permulaan atau pengakhiran ja.. 
korang nak tau x ? Seblum exam aku aku dicabar seseorang untuk battle exam.. tapi Alhamdulillah rezeki memihak kpada aku.. aku pun caba juga seorang ni , tapi tetap x bleh tewaskan aku dlm exam kali ni.. bukannya aku nk menjuah ka apa ka ? kan ? tapi aku jdikan semua ni sebagia semangat untuk aku improve kan lg result aku dimasa akan datang ..
Korang nak tau aku dapat nombor berapa ? ermm.. patutkan eh bgitau korang .. aku rasa biarlah aku n classmate aku ja la yng tau.. Sebab aku tau yg result aku x selamanya kekal mcm ni..
Tapi InsyaAllah aku akan mencuba yang terbaik untuk resut aku dtg...
Btw  result akan datang ni aku ada bnyak cabaran , dan lebih menyeronok aku dicabar oleh classmate aku ..  bukannya sorang , tapi lebih dri 10 org yang cabar aku..
Aku takut jugak kalau aku kalah dngn mereka ni .. Korang tolong doakan aku eaa..
Nnti aku harap rezeki memihak kepada aku lgi .. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment