Sunday 17 January 2016

Assalamualaikum ..
Aku nak share story sikit nih.
Aku agak happy hari ni :)
Aku dengan dia dah okay dah.
Alhamdulillah semuanya dah selesai..
Tapi  aku rasa salah aku juga sebab maybe aku punca segalanya..
Aku kacau mood cuti dia.. Aku rasa bersalah jugak la..
Aku pun dh minta maaf dh dekat dia..
Tapi tak tau la klau dia still terasa dengan aku.. hurmm//
Actually aku betul-betul sayangkan dia..
Dia adalah segalanya bagi aku..
Tanpa dia mungkin aku x macam ni..
Aku harap dia bleh terima aku seadainya..

Hari ni jugak la dia balik asrama..
Aku rasa sedih gila-gila sebab nak berpisah ngan dia..
Perasaan aku time tu memang x tau nk cakap..
Nak mengalir air mata pun ada juga.. 
Aku nak spend time dengan dia lagii.. 
maybe hajat aku x kesampaian..
Aku tau belajar tu lebih penting..
And aku harap dia happy-happy ja kt asrama :)

But now, I really miss her..
I wanna cry :'(
ohh tidakk !!
2 weeks ? hurm .. it's okay..
Tak kira lama mna pun aku tetap akan tunggu hg..
Hg jaga dri elok-elok tau ..
Jangan lupakan aku ehh..
Aku sentiasa rindukan hg
-My Future-

No comments:

Post a Comment