Friday 15 January 2016

Leave Me Alone

Assalamualaikum n Haii !!
Dah lama kan aku tak update blog ni ? Dah rasa mcam berhabuk dah. Tapi Tak mengapa aku dah vakum dah blog nih . :))
Tapi ...
Sekarang aku tak happy. Aku sedih, kecewa .. Mood aku dah down .. hurm.. :(
Aku rasa macam diabaikan ja. Aku tak sangka yang dia akan buat mcm tu..
Perasaan aku bila aku dapat tau pasal tu memang hati aku berdebar, 
jantung aku berdegup kencang.Aku rasa nak pengsan time tuh. :((
Aku dah lemah ! aku tak larat nak pikul semua tu.
Aku perlukan masa.
Aku nak berseorangan.
Sekali hati aku dah kecewa, susah nak sembuh.
Aku jarang kecewa . Walaupun aku selalu disakiti aku tetap chill ..
But not this time. I need time.
kalau hg dah baca , aku harap hg faham. Jga diri ehh..
don't say sayang to me again.
please don't chat with me..
I've been disappointed..
Please leave me alone.

No comments:

Post a Comment