Sunday 24 January 2016

Feeling About Novel

Songket Berbenang Emas

Assalamualaikum n Haii !!
Setelah seminggu akhirnya aku selesai baca aku ..
Pasal perasaan aku.. Ya Allah memang macam-macam lah...
Sedih, gembira, semuanya ada..
Korang try la baca.. Mestii besttttt sngttt !!!

Dalam banyak-banyak novel sekolah,
novel ni la yang paling bestt ..
Aku ambil masa lama pun sebab nak habiskan hw dulu.. huhu..
Tapi memang feeling gila arr aku baca novel nih...

Korang bayangkan la aku boleh menangis baca buku nih..
tapi x pa, aku still chill .. hahaha..

Novel ni banyak sangat pengajaran ..
Watak utama tu adalah Dahlia..
Dia hidup susah sangat- sangat..
sedih gila weyh ..
Dah la susah, emak dia pula masuk hospital sbb masalah mental.. huhu..
Tapi dia still redha n tabah hadapi ujian daripada Allah..
Aku salute la kt dia.. Aku pun tak kan mampu mcm dia..hurmm..

Kalau korang nak tau lebih lanjut, korang kena la baca..  Jangan lupa tauu 
Maybe korang pun bleh menangis kalau baca novel ni :)

No comments:

Post a Comment