Monday 18 January 2016

I Miss Her :'(


Aku still rindukan dia :'(
Harini aku pergi sekolah. Tapi fikiran aku masih terbayangkan dia.
Aku perlukan masa nak hadapi hari-hari tanpa dia..
Susah untuk aku terima kenyataan bila aku berjauhan dengan dia :(

Kawan-kawan aku nampak mcam aku ok jer kt sekolah. Tapi dalam hati siapa tahu kan ?
Sampai kadang-kadang aku rasa nak menangis bila teringatkan dia..
Tapi dalam senyuman aku kt sekolah tadi penuh dengan kesedihan ..
hurm ..  I need her everytime.. I miss her :'(

Selalu time balik sekolah dia mesti akan ws aku.
Tapi kali ni tidak lagi.. Fon aku menjadi sunyi sepi..
Selalu aku happy time balik sekolah.
Tapi kini tidak lagii.. hurm..
Mungkin aku perlu teruskan hidup tanpa dia.
Aku tak nak dia rindukan aku..
Tapi aku nak dia belajar bersungguh-sungguh n kejar impian dia..
same with me :)

Nanti kalau hg dah balik, ws aku ehh ..
Aku ada ja dekat sini..
Aku selalu tunggu hg meskipun masa yang lama..
I  will wait U :)
Only u can make me happy as usual =)

No comments:

Post a Comment